Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2021

Γρατζουνίζοντας την τιλιά..... με νέα ενημέρωση 😉

 Και ο πρώτος Santa έκανε την εμφάνισή του!



Αν κι έχω πολύ δρόμο ακόμα, τούτος ο Santa δεν μου φαίνεται και πολύ κακός 😉


Στην αρχή του επόμενου έργου μαχαίρωσα το αριστερό μου χέρι σε πολύ τρυφερό σημείο κι ετσι το γρατζούνισμα πήρε μικρή αναβολή για λίγες μέρες.


Επειδή όμως αποκλείεται να κάτσω άπρακτη έστω λίγες μέρες, έκανα μια νοσταλγική στροφή σε παλιό μου χόμπυ: ντεκουπάζ!

Μου χε ζητήσει από καιρό ο αγαπημένος μου να του φτιαξω κάτι πάνω σε αυτό το παλιό τηγάνι. Ευκαιρία ήταν λοιπόν. 

Αν και δεν είναι ολοκληρωμένο, θέλει κάποιο συμπλήρωμα με ακρυλικά εκεί που δεν εφτανε να καλύψει η χαρτοπετσέτα, ιδού 👇


Εντελώς τυχαία βρήκα μιά χαρτοπετσέτα που μοιάζει πολύ στο χωριό μας πριν χρόνια. 


Ενημερωση: Και τώρα ολοκληρωμένο, όπου δεν έφτανε η χαρτοπετσέτα ολοκλήρωσα με ακρυλικά 😉



Αυτά είναι λοιπόν τα "καλλιτεχνικά" μου νέα ❣️


3 σχόλια:

  1. Καλημέρα φίλη μου, οι ΑγιοΒασίληδες υπέροχοι μα .. δύσκολη δουλειά! Μου θύμησες παλιές εποχές που έκανα στη σχολή χαρακτική. Δοκίμασες κάτι τέτοιο; Σχεδιάζεις το θέμα ανάποδα σε ξύλο μαλακό , το σκαλίζεις και μετά σαν σφραγίδα κάνεις την τύπωση με μελάνες. Με το ντεκουπάζ δεν έχω ασχοληθεί ποτέ! Όμως έχω ζωγραφίσει 2 τηγάνια παλιά σε μπαζάρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Κυριακή Αχτίδα μου. Ενδιαφέρουσα η τεχνική που μου περιγράφεις αλλά θελω να εξελιχθώ στο σκάλισμα καρικατουρας προς το παρόν και βλέπουμε. Σ ευχαριστώ για την..... επίσκεψη! 😉 😍

      Διαγραφή
  2. Κατά τα δικά μου δεδομένα φιλενάδα, όχι μόνο είναι απλά καλός αλλά υπέροχα είναι τα ξύλινα Αγιοβασιλάκια σου...καρικατούρες ή όχι είναι έχεις εξελιχθεί πολύ στην ξυλογλυπτική έτσι θα την έλεγα εγώ αυτές σου τις δημιουργίες, που σίγουρα θέλουν υπομονή και αγάπη για να ασχοληθείς με αυτήν την τέχνη, ναι για μενα τέχνη είναι...
    Πολύ καλά έκανε ο Ακος και σου ζήτησε να δώσεις στο τηγάνι, μια αλλη χρησιμότητα...την απόλαυση των ματιών.!!
    Να περνάτε όμορφα ότι και να κάνετε φίλοι μου
    Καλά Χριστούγεννα🎄✨ να περάσετε με υγεία και αγάπη❤ !!φιλιαααα😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα προσβλητικα σχολια θα σβηνονται αμεσα 😉