Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2019

Βόλτα στην "κορφή" της Ουγγαρίας

(Νοσταλγησα blogging! Αυτη ειναι μια ανάρτηση που περίμενε ημιτελής εδώ και περίπου ενάμισι χρόνο. Την ολοκλήρωσα και την στέλνω να ταξιδέψει στο αχανές διαδίκτυο  😊 )
Ακόμα λοιπόν κι αυτή η επίπεδη χώρα έχει κάποια κορφή!  Και μη φανταστείτε κάποια δυσθεώρητα ύψη, μόλις και μετά βίας ξεπερνά τα 1000μ. αυτή η κορυφή.

Αυτό το σημείο βρίσκεται ΝΑ της Βουδαπέστης, κι όλη η γύρω περιοχή είναι μια καταπράσινη μαγεία (την κατάλληλη εποχή φυσικά).
Αποφασίσαμε λοιπόν να επισκεφθούμε την περιοχή Paradsasvar γιατί εκεί έμαθα ότι θα έβρισκα όμορφα δωράκια για τους φίλους μου!  Στην περιοχη αυτή υπάρχουν μικρά εργαστήρια κατασκευής ειδών από γυαλί, χειροποίητων φυσικά!

Υπήρχε παλαιότερα στην περιοχή μεγάλη κρατική βιομηχανία γυάλινων κατασκευών που μετά την μεταπολίτευση έκλεισε.

Έτσι μερικοί από τους άνεργους πλέον τεχνίτες αποφάσισαν να φτιάξουν τις δικές τους μικρές βιοτεχνίες!



Η διαδρομή μας ενθουσίασε κι έτσι με την ευκαιρία κάναμε την πιο όμορφη εκδρομή στα 13 χρόνια ζωής μου σ αυτή την χώρα.

Ετσι εφερα μαζι μου πίσω στην Ελλάδα λίγα δείγματα δημιουργίας απο γυαλί. Τα περισσοτερα τα χάρισα σε φίλες αλλα κράτησα κι εγω κάποια αναμνηστικά:






Λίγο η υπέροχη φύση, λίγο ο θαυμάσιος καιρός, λίγο η καλή μας διάθεση περάσαμε μια αξέχαστη μέρα!

3 σχόλια:

  1. Καλως τα ματια μου τα δυο που ειχα χρονια να τα δω..
    Καλως όρισες φιλεναδα στο σπιτικο σου βλεπω το ξεσκονισες και ανοιξες την πορτα του να θαυμασουμε και εμεις μαζι σου και να μαθουμε την ιστορια των ανθρωπων που ασχολουνται με το γυαλί...λατρευω οτι ειναι φτιαγμενο με αυτό το υλικο που δινει με την διαφανια του ενα πολύ ομορφο απαοτελεσμα..
    Να κανεις οτι σε κανει να νιωθεις ομορφα φιλεναδα.. μην το ξεχνας αυτό..την αγαπη μου παντα φιλακιααα!! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιο καλυτερο ποδαρικο θα περιμενα? Και την δικη μου αγαπη, παντα!

      Διαγραφή
  2. Έχω αδυναμία στα γυάλινα αντικείμενα, από μπουκάλια, βάζα, μέχρι περίτεχνα ποτήρια, επίσης έχω αδυναμία και στο blog της Μαίρης και χαίρομαι που μας το άνοιξε!
    ΑΦιλάκια πάντα απ τα "γνωστά"! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα προσβλητικα σχολια θα σβηνονται αμεσα 😉