Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2022

Οι καρικατουρες ολοκληρωμενες

 Χωρίς λόγια....












🙏

3 σχόλια:

  1. Καλημέρα καλλιτέχνιδα ομολογώ πως δεν τα πήγαινα ποτέ καλά με το σκάλισμα και τα κοπίδια.έχω να δουλέψω έτσι από τότε που έφτιαχνα σε λινέλαιο πλάκες τύπωσης ! Μου άρεζε μα..το βαριώμουν!Μπράβο κάνεις θαυμάσια δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτιδα μου εκτιμω το σχολιο σου γιατι γνωριζω την καλλιτεχνικη σου φυση κ γνωση!

      Διαγραφή
  2. Η ξυλογλυπτική είναι από τις δυσκολότερες τέχνες φιλενάδα και βλέπω με θαυμασμό, πως εσύ όχι μόνο τα έχεις καταφέρει θαυμάσια, αλλά και το αποτέλεσμα είναι άρτιο, προπαντός στο πρόσωπο και στο βλέμμα όταν μπει το χρώμα...
    Γιεα στα χέρια σου Μαιρούλα μου να είστε καλά τα δυό σας καλό τριήμερο να περάσετε την αγάπη μου πάντα φιλιααα 🧡😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα προσβλητικα σχολια θα σβηνονται αμεσα 😉